Zasady

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum .:SUNRISE:. Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
DjKappa
Administrator



Dołączył: 21 Maj 2005
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: Grodzisk Mazowiecki

PostWysłany: Nie 11:48, 22 Maj 2005    Temat postu: Zasady

Regulamin

§ 1. Rejestracja: §
- Udział w forum może brać każdy, kto się zarejestruje. Udział w forum jest dobrowolny i bezpłatny;
- Osoba, która przy rejestracji wypełnia formularz powinna podać prawdziwy adres e-mail, który jest niezbędny do prawidłowego korzystania z forum;
- Nick, który podajesz podczas rejestracji nie może być wulgarny ani obraźliwy, nie może to też być adres strony. Użytkownicy z takim nickiem będą usuwani;
- Przyszły forumowicz powinien również wypełnić pozostałe, dostępne pola podczas rejestracji, tylko dzięki temu możemy go lepiej poznać;
- Rejestrując się na forum oświadczasz, iż będziesz brał aktywny udział w jego dalszym rozwoju (pisanie ciekawych postów, zapraszanie znajomych, zdobywanie rang itp.)
- Obowiązkiem użytkownika jest niezwłoczne zapoznanie się z regulaminem forum, zaraz po dopełnieniu formalności rejestracji;

§ 2. Zasady ogólne: §
- Zawsze trzymaj się tematu dyskusji, offtopic to najgorsza z możliwych rzeczy;
- Zabrania się na forum umieszczania treści pornograficznych, drastycznych ani żadnych linków do stron o takiej tematyce;
- Problemy techniczne itp. proszę zgłaszać do administratora lub moderatora po upewnieniu się ze zaistniały problem nie wynika z waszej winy;
- Sprawy prywatne załatwiaj przez PW (prywatne wiadomości) lub e-mail;
- Shoutbox jest dostępny wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników;
- Zabrania sie reklamowania innych forów, stron, firm oraz instytucji w innych działach niż do tego przeznaczone;
- Osobom, które będą kategorycznie i natrętnie łamały powyższe postanowienia:
a) przyznawana będzie ranga spammera;
b) przyznawane będą ostrzeżenia, których wartość nie przekracza 6. Po uzyskaniu łącznej wartości ostrzeżeń równej 3, użytkownikowi zostaje zablokowana możliwość pisania postów. Jeśli wartość łączna ostrzeżeń osiągnie 6, użytkownikowi zostaje zablokowana możliwość wejścia na forum;
c) Jeśli wina użytkownika będzie tak duża, że ukaranie go sposobami opisanymi w podpunktach a) i b) będzie karą zbyt małą, użytkownik może zostać wyrzucony z forum przez Administratorów lub Junior Adminów bez możliwości powrotu

§ 3. Pisanie postów: §
- Nie należy pisać postów na siłę. Jeśli nie masz nic konkretnego do napisania to powstrzymaj się od udziału w dyskusji;
- Nie należy pisać postów, ze względu na uzyskanie ich jak największej ilości (spamowanie) w celu otrzymania wyższej rangi;
- Osoby, które tym sposobem będą zdobywały coraz wyższą rangę będą degradowane do poprzednich rang lub też karane w postaci nadania im miana spammera, ostrzeżeń, a w przypadku braku skuteczności dwóch poprzednich metod będą usuwane z forum;
- Pisz w odpowiednim dziale forum. Nie pisz gdzie popadnie;
- Powinno się dołożyć starań, aby napisany przez nas post był bogaty treściowo oraz związany z tematem, w którym został napisany;
- Staraj się przestrzegać wszelkich zasad ortografii oraz interpunkcji polskiej oraz nie używać wyrazów oraz zwrotów wulgarnych. Używanie wielkiej litery w całej treści postu również nie jest wskazane ze względów estetycznych;
- Pogrubiony druk, pochylenia, kolory stosujcie tylko wtedy kiedy jest to wymagane. Jeżeli chcecie coś podkreślić, wyróżnić, nie dotyczy to całego post;
- Wypowiadając się na forum nie obrażaj swoimi postami innych użytkowników, piszących na tym forum;
- Nie umieszczaj tego samego postu/tematu w więcej niż jednym forum, tematy zdublowane będą kasowane;
- Zanim stworzysz kolejny temat, poszukaj na forum czy ten temat nie był już poruszany. Swój post możesz dopisać do istniejącego wątku zamiast tworzyć nowy.
- Nie pisz postu pod swoim postem bez wyraźnej potrzeby. Jeżeli chcesz coś dopisać, kliknij przycisk "Zmień". Jeśli nie uzyskałeś odpowiedzi nie dopisuj postów typu:
Cytat:
Ludzie! Nikt nie wie ?? Proszę. Pomóżcie!


§ 4. Kadra forum: §
- Najwyższą władzę posiadają niezmiennie admini tego forum, następni w hierarchii są junior admini, supermoderatorzy oraz moderatorzy;
- Moderatorzy są wybierani przez admina na nieokreślony okres czasu, w zależnożci od swoich działań na forum. Do kadry może dołączyć nowa osoba, ale nie jest to konieczne. Jeśli zostanie zauważona odpowiednia osoba, administracja forum po wspólnej konsultacji nawiąże z nią niezwłocznie kontakt;
- Zostać moderatorem może osoba, która aktywnie uczestniczy w życiu forum, bezwzględnie stosuje się do jego regulaminu oraz podejmuje działania korzystne dla forum;
- Tylko osoba, która jest moderatorem może uzyskać stanowisko supermoderatora oraz junior admina.
- Moderator:
a) powinien stosować się do regulaminu forum;
b) jest osobą, która oprócz pisania postów na forum jest odpowiedzialna za jego poprawne działanie oraz porządek;
c) Moderator powinien:
- edytować, lub usuwać posty niezgodne z zasadami forum zawartymi w tym regulaminie;
- dodawać ostrzeżenia użytkownikom, którzy nie przestrzegają regulaminu oraz działają na szkodę tego forum;
- przekazywać adminowi, junior adminowi oraz supermoderatorom wszelkie niepokojące uwagi, dotyczące forum;
- wykonywać prace wymienione powyżej, oraz wszystkie inne, które służą utrzymaniu należytego porządku na forum;
d) jeżeli moderator nieodpowiednio wykonuje swoje zadania, pomimo upomnień innych członków kadry, może zostać usunięty z kadry porządkowej i przeniesiony do grona użytkowników. W takim wypadku będzie go obowiązywał regulamin oraz prawo dla normalnych użytkowników.
- Supermoderator:
a) wykonuje te same obowiązki co moderatorzy, będąc jednocześnie ich nadrzędnym ogniwem (może być szefem grupy moderatorskiej);
b) na supermoderatora wybiera się najlepszych z moderatorów, osoby, które w wyraźny sposób wyróżniają się wśród kadry (w pozytywnym tego słowa znaczeniu);
- Administrator oraz moderator ma zawsze racje i ich decyzje są niepodważalne;
- Admin oraz Junior Admin kontrolują wszelkie aspekty życia, istnienia i działania forum, oraz posiadają wszelkie, niczym nieograniczone prawa dotyczące tego forum.

§ 5. Postanowienia końcowe: §
- Wyżej opisane zasady wchodzą w życie forum natychmiast po zarejestrowaniu się;
- Regulamin powinien być respektowany przez każdego użytkownika forum;
- Użytkownicy nie przestrzegający regulaminu będą karani poprzez upomnienie, ostrzeżenie a także w rażacych przypadkach naruszenia regulaminu użytkownik zostanie natychmiast wydalony z forum;
- Administratorzy i moderatorzy maja prawo do skasowania, przeniesienia, edycji tematu lub postu, który narusza regulamin i nie muszą tłumaczyć się nikomu ze swoich poczynań.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum .:SUNRISE:. Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin